5 RAHSIA DIPERMUDAHKAN REZEKI


1. Istighfar paling kurang 100x dan jika banyak masalh bacalah 1000x sehari atau lebih pun tidak mengapa, Insya-Allah akan terbuka jalan penyelesaian kepada masalah. Apa saja yang berlaku dalam hidup kita, kunci masakah adalah di dalam hidup kita. Kitalah puncanya, Tuhan todak menzalami kita sebaliknya kita yang menzalimi diri kita sendiri. Istigfar adalah konsep zero minda iatu kosongkan jiwa hanya ada DIA. Bila ada DIA di dalam hidup kita maka semua masalh akan tidak ada apa2. Hanya DIA yang mengaturkan semua masalah. Serahkan saja kepada ALLAH semuanya.

2. Jika ada masalah atau mahu mendapatkan rezeki agar diberi jalan untuk dipermudahkan. Buat selawat selama 10 sebanyak 1000x sehari. Dengan niat khusus. Tapi jangan lupa solat fardu itu yang paling penting. ( jangan pulak yang wajib ditinggalkan ).

3. Buat solat taubat bermula daripada titik untuk berubah buat la setiap malam. Kemuadian buat solat tahajut kerana di situ banyak keistimewaan yang dijanjikan oleh-NYA.

4. Buat solat dhuha janagan putus. Solat dhuha memang hebat sangat peranannya, rezeki melimpahruah. Keberkatan datang, tapi jangan buat untak dapatkan duit sahaja tapi untuk mendapatkan keberkatan dan kasih saying ALLAH. Kunci dunia ini adalah kasih saying jika ada kasih saying yang baik dari ALLAH maka ALLAH akan bagi apa saja yang DIA kehendaki.

5. Jaga dan sayangi ibubapa macam mereka adalah rajadi dalam hidup kita, walaupun ibubapa kita tidak menyukai kita. Buatlah apa saja yang boleh untuk menyangi mereka. Orang yang berjaya adalah orang yang sayangkan ibubapa mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan